photo facebook_zpsnxsc1arf.png    photo instagram_zpspebpfdn1.png    photo twitter_zpsnujg9yn3.png    photo google_zpsbf7dg3b0.png    photo pinterest_zpsldny4jcn.png

Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

Golden Rose Velvet Matte Lipstick


Golden Rose Velvet Matte Lipstick

Αν έφτιαχνα μια λίστα με τα προϊόντα μακιγιάζ που χρησιμοποίησα περισσότερο μέσα στο 2015 τα Velvet Matte Lipsticks της Golden Rose θα βρίσκονταν σίγουρα στην πρώτη θέση.Είμαι σίγουρη ότι πολλές από εσάς τα έχετε λατρέψει όπως και εγώ. 



Έχουν ματ βελούδινη υφή, δεν ξηραίνουν τα χείλη χάρη στη βιταμίνη Ε που περιέχουν, πολύ έντονη απόδοση χρώματος και μεγάλη διάρκεια. Επίσης πολύ σημαντικό ότι είναι paraben-free και δερματολογικά ελεγμένα. Το άρωμα τους είναι πολύ διακριτικό, κάτι σαν βανίλια, και θυμίζει πολύ αυτό των mac κραγιόν. Τα έχουν όλα και συμφέρουν καθώς είναι και πολύ οικονομικά! Εγώ τα βρίσκω στην τιμή των 4 ευρώ στο κατάστημα dust & cream.


Αυτή τη στιγμή έχω στη συλλογή μου 6 αποχρώσεις από αυτή τη σειρά.



Golden Rose Velvet Matte Lipstick



02 Το πρώτο κραγιόν που δοκίμασα από αυτή τη σειρά είναι το νο.02. Είναι ένα σκούρο nude-ροζ χρώμα, ιδανικό για όλες τις ώρες της ημέρας, και πιστεύω ότι ταιριάζει σε όλες τις επιδερμίδες. Το έχω φορέσει περισσότερο από όλα και είναι σίγουρα το αγαπημένο μου. 

07 Τη συγκεκριμένη απόχρωση τη διάλεξα γιατί διάβαζα σε πολλά blogs ότι είναι dupe για το please me της mac,το οποίο ήθελα να αποκτήσω. Είναι ένα ψυχρό ροζ χρώμα που όμως δεν μου ταίριαξε καθόλου (πιστεύω ότι είναι ιδανικό για πιο ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες) αλλά προσπαθώ να το συνδυάζω με πιο σκούρο μολύβι. 

09 Απαλό ροζ-ροδακινί εύκολο για κάθε μέρα. 

10 Νude ροδακινί χρώμα τέλεια επιλογή για bronze μακιγιάζ. 

11 Μετά το νο.02 το δεύτερο αγαπημένο μου είναι το νο.11 ένα έντονο φούξ-κόκκινο χρώμα που καταευχαριστήθηκα και για το οποίο έχω λάβει τα περισσότερα θετικά σχόλια. 

24 Πολύ όμορφη κοραλοκόκκινη απόχρωση ιδανική για άνοιξη-καλοκαίρι. Το συγκεκριμένο όμως θέλει πολύ καλά ενυδατωμένα χείλη και σίγουρα μια στρώση από κάποιο μολύβι για να έχει ένα όμορφο αποτέλεσμα.




Τα κραγιόν είναι διαθέσιμα σε 33 αποχρώσεις τις οποίες μπορείτε να αναζητήσετε στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας η να επισκεφτείτε κάποιο κατάστημα στην περιοχή σας που συνεργάζεται με την Golden Rose και να τα δοκιμάσετε από κοντά.


  ⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻
Περισσότερες αναρτήσεις στην κατηγορία Review

Γίνε μέλος στο bl♡g μου

Ακολούθησε με στα social media
⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻


9 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το post σου!! Εγώ έχω το 02, 12, 24, 20 !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο το post σου!! Εγώ έχω το 02, 12, 24, 20 !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλα τα χρώματα είναι του στυλ μου και μου άρεσαν πολύ! Πολύ χρήσιμη η πληροφορία με το περιοδικό & το κραγιονάκι.... ανυπομονώ να το δοκιμάσω! Τα φιλιά μου & καλά Χριστούγεννα να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ στρουμφιτα μου και σε σένα εύχομαι όμορφες γιορτινές στιγμές!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχω το 17 και το 12 από αυτή τη σειρα! Μου αρέσει που είναι αρκετά σταθερά και τα χρησιμοποιώ συχνά!!! Καλή χρονιά με υγεία!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλά τα έχω λατρέψει!Σου εύχομαι τα καλύτερα για τη νέα χρονιά! Φιλάκια

      Διαγραφή
  6. Καλα που υπάρχετε και εσείς οι beauty bloggers να μας ανοίγετε τα μάτια! Ευχαριστούμε για την πρόταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να σε βοήθησα να κάνεις τις επιλογές σου...
      Φιλάκια!

      Διαγραφή