photo facebook_zpsnxsc1arf.png    photo instagram_zpspebpfdn1.png    photo twitter_zpsnujg9yn3.png    photo google_zpsbf7dg3b0.png    photo pinterest_zpsldny4jcn.png

Τρίτη 10 Μαΐου 2016

Maybelline Color Show nail lacquer


Tα color show βερνίκια νυχιών της Maybelline, κυκλοφορούν σε πάρα πολλές αποχρώσεις, είναι αρκετά οικονομικά και έχουν πολύ καλή σύσταση.Τα περισσότερα έχουν εξαιρετική απόδοση ακόμα και με μία μόνο στρώση. Στεγνώνουν γρήγορα και η διάρκεια τους στα νύχια είναι ικανοποιητική.


Αυτή τη στιγμή έχω 7 αποχρώσεις στη συλλογή μου.


  • Peach Smoothie Nude Απαλό ροδακινί χρώμα, δίνει κομψό και διακριτικό αποτέλεσμα στα νύχια 
  • Pink Boom Πολύ όμορφη ροζ απόχρωση, το έχω καταευχαριστηθεί 
  • Shocking Seas Έντονο τιρκουάζ χρώμα 
  • Keep Up The Flame Καθαρό κόκκινο, κλασικό και απαραίτητο 
  • Downtown Red Βαθύ κόκκινο 
  • Midnight Taupe Taupe ιδιαίτερη απόχρωση με μωβ υποτόνους 
  • Blackout Μαύρο χρώμα πολυφορεμένο χειμώνα-καλοκαίρι


Peach Smoothie, Pink Boom, Shocking Seas, Keep Up The Flame, Downtown Red, Midnight Taupe, Blackout


Peach Smoothie, Pink Boom, Shocking Seas, Keep Up The Flame, Downtown Red, Midnight Taupe, Blackout



Τα έχετε δοκιμάσει?


Ποια απόχρωση σας άρεσε περισσότερο?




⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻
Περισσότερες αναρτήσεις στην κατηγορία Nails

Γίνε μέλος στο bl♡g μου

Ακολούθησε με στα social media
⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻




14 σχόλια:

  1. Το peach smoothie το έχω λατρέψει ήδη από τη φωτογραφία και θα είναι σίγουρα το πρώτο που θα αγοράσω από τη σειρά!!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ όμορφη απόχρωση αλλά χρειάζεται 3 στρώσεις για να δείξει...

      Διαγραφή
  3. Είναι όλα παααααρα πολυ ωραιες αποχρώσεις...
    θα πάω να πάρω κι εγώ :*
    φιλιά :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το pink bloom τι ομορφο <3
    φιλιά πολλα!
    http://beauty-corns.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δείχνει τέλειο στα νύχια το έχω φορέσει περισσότερο από όλα!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Το ροζακι έχω... 💕 Και δε το πήρα χθες... Τουλάχιστον 2 χρόνια.... Οπότε κρατάει πολύ καλά η σύσταση δεν στεγνώνει..... Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το Peach Smoothie είναι πολύ όμορφο χρώμα για την άνοιξη! Αυτή τη στιγμή φοράω ένα παρόμοιο με το Pink Boom στα πόδια και το λατρεύω!

    Γιώτα
    PinkDaisyLoves

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και οι δυο είναι πανέμορφες αποχρώσεις αλλά προσωπικά λατρεύω το pink boom!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Πολυ ομορφες αποχρωσεις εχεις!
    Ειμαι #nailpolishaddict!

    ΑπάντησηΔιαγραφή