photo facebook_zpsnxsc1arf.png    photo instagram_zpspebpfdn1.png    photo twitter_zpsnujg9yn3.png    photo google_zpsbf7dg3b0.png    photo pinterest_zpsldny4jcn.png

Κυριακή 5 Μαρτίου 2017

Γεωποιείν - Κηραλοιφές, έλαια, φυσικά σαπούνια

Φυτικά έλαια, κηραλοιφές και φυσικά σαπούνια θα σας παρουσιάσω σε αυτή την ανάρτηση και θα γνωρίσουμε μαζί την ελληνική εταιρεία Γεωποιείν


Η Geopeen-Γεωποιείν, είναι μια νέα εταιρεία που διαθέτει ιδιόκτητη έκταση, στην περιοχή της Καβάλας όπου δραστηριοποιείται, και μέσα από την καλλιέργεια βοτάνων και αρωματικών φυτών, δημιουργεί ποιοτικά προϊόντα, με αντηλιακές, αντιοξειδωτικές και ενεργειακές ιδιότητες, βασισμένα στους θησαυρούς της ελληνικής γης.


Διαθέτει πιστοποίηση ελέγχου ποιότητας ISO 22716 (πρότυπο GMP για καθοδήγηση στη διαχείριση των παραγόντων που επηρεάζουν την παραγωγή καλλυντικών προϊόντων και την ποιότητα τους), έγκριση ΕΟΦ, GREEN CONTROL GR-BIO-O7 (Ελέγχου και Πιστοποίησης Προϊόντων Βιολογικής Γεωργίας) και γνωστοποίηση στην πύλη κοινοποίησης καλλυντικών προϊόντων CPNP (Cosmetic Products Notification Portal) Γκάμας καλλυντικών προϊόντων καθημερινής υγιεινής, πολυτελείας, ομορφιάς και κοσμετολογίας, αρωμάτων και μακιγιάζ, σε ευρωπαϊκό επίπεδο.


Η εταιρεία Γεωποιείν, με υψηλή τεχνογνωσία, εμπλουτίζει τα έλαια που εξάγονται από διάφορα μέρη των φυτών, με αιθέρια έλαια, και προσφέρει προϊόντα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, που χαρίζουν ενυδάτωση και προστασία σε πρόσωπο, σώμα και μαλλιά.

Αυτό που επέλεξα εγώ για την περιποίηση των μαλλιών μου είναι το έλαιο Argan με άρωμα Musk. Το λαδάκι αυτό είναι το πρώτο προϊόν που ξεχώρισα στο site της εταιρίας και ήθελα οπωσδήποτε να το δοκιμάσω γιατί έχω διαβάσει τα καλύτερα για το λάδι αργκάν. Χρησιμοποιώ μια μικρή ποσότητα στις άκρες των μαλλιών μου σε νωπά και σε στεγνά, και μου αρέσει η ενυδάτωση που προσφέρει σε συνδυασμό με το υπέροχο άρωμα. Συγκριτικά με τα περισσότερα λαδάκια μαλλιών που κυκλοφορούν στην αγορά είναι ελάχιστα πιο παχύρρευστο, αλλά με 1-2 σταγόνες απορροφάται εύκολα και δεν αφήνει λιπαρότητα.Το χρησιμοποιώ και στο πρόσωπο προσθέτοντας μια σταγόνα στην ενυδατική κρέμα που εφαρμόζω το βράδυ και μου προσφέρει έξτρα ενυδάτωση.Έχει γίνει ένα από τα αγαπημένα μου προϊόντα περιποίησης!


Στη Γεωποιείν θα βρείτε επίσης και μια σειρά ελαίων για μασάζ σχεδιασμένα αποκλειστικά για κάθε ζώδιο με βάση τα χαρακτηριστικά και τις ιδιαιτερότητές του. Για το δικό μου ζώδιο επιλέχθηκε ένας συνδυασμός από αιθέρια έλαια πορτοκαλιού, υλάνγκ υλάνγκ, τριαντάφυλλου, γερανιού και ευκαλύπτου. Έχει μια πολύ αναζωογονητική μυρωδιά και συνήθως το χρησιμοποιώ μετά το μπάνιο ανακατεύοντας 3-4 σταγόνες με την κρέμα σώματος.


Το δαφνέλαιο είναι ένα φυτικό έλαιο που βοηθάει στην ενδυνάμωση της τρίχας και δρα κατά της τριχόπτωσης. Το χρησιμοποιώ σαν μάσκα 1-2 φορές την εβδομάδα απλώνοντας στις ρίζες των μαλλιών και το αφήνω να δράσει όλη νύχτα.


Οι κηραλοιφές είναι ο ευεργετικός συνδυασμός του κεριού μέλισσας με αγνό παρθένο ελαιόλαδο. Στη Γεωποιείν βρίσκουμε μια ποικιλία κηραλοιφών που είναι σχεδιασμένες για να ανταποκρίνονται στις ανάγκες όλων των ανθρώπων κάθε ηλικίας και προσφέρουν φυσικές λύσεις για το πρόσωπο και το σώμα.


Επέλεξα να δοκιμάσω την αναπλαστική κηραλοιφή ματιών η οποία περιέχει σιτέλαιο, σταφυλέλαιο και jojoba oil αλλά και ένα συνδυασμό πολύτιμων αιθέριων ελαίων περγαμόντο, τριαντάφυλλο και γεράνι. Είναι μία λιπαρή σύσταση, όπως όλες οι κηραλοιφές, οπότε επιλέγω να τη χρησιμοποιώ μόνο το βράδυ.Δεν έχω δει κάποια σημαντική διαφορά στους μαύρους κύκλους, ωστόσο μου προσφέρει πολύ καλή ενυδάτωση. Διατηρείται στο ψυγείο και η δροσερή αίσθηση που μου προσφέρει στο τέλος της ημέρας με ξεκουράζει και αναζωογονεί την περιοχή.Αν ψάχνετε μια φυσική λύση για την περιποίηση των ματιών είναι μια καλή επιλογή.


Λατρεύω τα φυσικά σαπούνια και η εταιρεία μου πρότεινε το συγκεκριμένο ως το πιο κατάλληλο για ευαίσθητα χέρια. Το φυσικό σαπούνι με μπλε η αλλιώς Γερμανικό χαμομήλι, είναι ιδανικό για δερματικές παθήσεις και αλλεργικό ερεθισμένο δέρμα. Μου άρεσε πολύ, και σας το συστήνω ανεπιφύλακτα, ειδικά αν έχετε πολύ ευαίσθητα χέρια όπως εγώ.


Αυτά ήταν τα προϊόντα που δοκίμασα εγώ από την εταιρεία Γεωποιείν με την οποία είχα μια άψογη επικοινωνία και συνεργασία. 

 Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα, επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα και τη σελίδα της εταιρείας στο Facebook.



Όπως πάντα θα χαρώ να δω τα σχόλια σας!

⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻
Περισσότερες αναρτήσεις στην κατηγορία Review

Γίνε μέλος στο bl♡g μου

Ακολούθησε με στα social media
⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻

2 σχόλια:

  1. φαινονται ολα υπεροχα...και καλο ειναι να εκτιμάμε τέτοιες προσπάθεις...Σε φιλώ γλυκά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή