photo facebook_zpsnxsc1arf.png    photo instagram_zpspebpfdn1.png    photo twitter_zpsnujg9yn3.png    photo google_zpsbf7dg3b0.png    photo pinterest_zpsldny4jcn.png

Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2017

School essentials

Μέσα στο Σεπτέμβρη, που είναι ο "back to school" μήνας, επέλεξα (σαν παιδί και εγώ) τα σχολικά μου είδη! Η επιστροφή στα θρανία μετά από χρόνια, απαιτεί όρεξη και καλή διάθεση. Διάλεξα λοιπόν τα πιο χαρούμενα και παιχνιδιάρικα είδη που θα συνοδεύσουν το νέο μου ξεκίνημα!



Αρχικά επέλεξα κάποια πραγματάκια από το eshop nakaspaper.gr. Ένα άριστα οργανωμένο, και με τεράστια ποικιλία, estore , στο οποίο μπορείς να βρεις σχολικά είδη, βιβλία, χαρτικά-είδη γραφείου, παιχνίδια, είδη πάρτι, δώρα αλλά και είδη σπιτιού και είδη ταξιδιού. Οι άνθρωποι πίσω από το nakaspaper είναι πολύ φιλικοί και πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουν, η αποστολή των ειδών στο χώρο σας είναι ταχύτατη και πραγματικά ξεχώρισα τον επαγγελματισμό και την άριστη εξυπηρέτηση.



Τα πράγματα που επέλεξα μου ήρθαν σε ένα πανέμορφο πακετάρισμα σε σχήμα καραμέλας!!! Δίνω πολύ σημασία σε τέτοιες μικρές λεπτομέρειες που με κάνουν να νιώθω όμορφα και μου φτιάχνουν τη διάθεση 💛



Ένα τετράδιο με 4 θέματα, φάκελο για οργάνωση των σημειώσεων και μια χαριτωμένη κασετίνα ήταν οι πρώτες μου επιλογές. Όοολααα ροζ! 



Επίσης από το nakaspaper.gr επέλεξα αυτοκόλλητα σημειώσεων σε σχήμα καρδιάς (ξετρελαμένη!), ένα πανέμορφο σημειωματάριο το οποίο έχω πάντα μέσα στην τσάντα μου και μαρκαδοράκι για να υπογραμμίζω τα sos και να προσθέτω λίγο ροζ χρώμα στις σημειώσεις μου 😍


Πέρασα και μια βόλτα από τα jumbo, όπου εκεί ένιωσα πραγματικά 5 χρονών και παρασύρθηκα σε αγορές που δεν συμβαδίζουν τόσο με την ηλικία μου, αλλά δεν μπορούσα να αντισταθώ.


Ποιο κοριτσάκι μπορεί να αντισταθεί σε ξύστρα cupcake;




Στα jumbo όλοι γνωρίζουμε ότι βρίσκεις τα πάντα και σε πολύ καλές τιμές οπότε αξίζει μια επίσκεψη.




Αυτά ήταν τα δικά μου school essentials και εύχομαι να βρίσκουμε πάντα την όρεξη να γινόμαστε ξανά παιδιά!

⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻
Περισσότερες αναρτήσεις στην κατηγορία Tips

Γίνε μέλος στο bl♡g μου

Ακολούθησε με στα social media


⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻

4 σχόλια:

  1. Με γεια σου, να τα χαρείς όλα! Πολύ ροζ βλέπω ^.^

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αγγελική μου!
      Αγαπημένο το ροζ ❤️❤️❤️

      Διαγραφή
  2. Πόσο ροζ-μωβ πόσο όμορφα όλα!!!! Πολύ καλές επιλογές!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή