photo facebook_zpsnxsc1arf.png    photo instagram_zpspebpfdn1.png    photo twitter_zpsnujg9yn3.png    photo google_zpsbf7dg3b0.png    photo pinterest_zpsldny4jcn.png

Τρίτη 2 Μαΐου 2017

3 must have προϊόντα απο Golden Rose




Τα καλλυντικά της Golden Rose τα εμπιστεύομαι εδώ και πολλά χρόνια, τα θεωρώ από τα καλύτερα οικονομικά προϊόντα της αγοράς και δεν έλειψαν ποτέ από τη συλλογή μου. Μοναδική ποιότητα σε πολύ προσιτές τιμές και μια μεγάλη γκάμα προϊόντων ομορφιάς, που συνεχώς αυξάνεται και πάντα μας εκπλήσσει ευχάριστα.



Σε αυτή την ανάρτηση θα σας μιλήσω για 3 προϊόντα που δοκίμασα και πραγματικά μου άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις. 





BB Cream Beauty Balm

BB Cream Golden Rose

Θα ξεκινήσω με τη BB Cream της εταιρείας, που χρησιμοποιώ ασταμάτητα από τότε που την απέκτησα. Έχει γίνει η αγαπημένη μου συνήθεια, αφού συνδυάζει ένα ανάλαφρο και φυσικό αποτέλεσμα, με αντηλιακή προστασία (SPF25) που είναι απαραίτητη στο πρωινό μακιγιάζ. Η κάλυψη που προσφέρει είναι αρκετά καλή για bb cream και χρησιμοποιώντας μια έξτρα ποσότητα στα σημεία που το χρειάζομαι, έχω το ιδανικό αποτέλεσμα.Όταν την εφαρμόζω στο πρόσωπό μου, μου δίνει την αίσθηση ενυδατικής κρέμας και χαρίζει μια βελούδινη υφή στο δέρμα.



Αφήνει ένα ματ τελείωμα χωρίς όμως να το νιώθω στεγνό, που για μεικτά δέρματα όπως και το δικό μου το θεωρώ ιδανικό, γιατί δεν μου κάθεται άσχημα στα ξηρά σημεία, αλλά και με λίγη πούδρα στα πιο λιπαρά μέρη του προσώπου έχω σταθερό αποτέλεσμα για ώρες. 



BB Cream Golden Rose 04 Medium

Κυκλοφορεί σε 6 αποχρώσεις και αν έχετε σταρένια επιδερμίδα όπως εγώ η 04 Medium θα σας ταιριάξει απόλυτα. Περιέχει αντιοξειδωτική βιταμίνη Ε, και είναι oil free προϊόν. 





Make-Up Primer Luminous Finish

Primer Luminous Golden Rose

Make-Up Primer Luminous, βάση μακιγιάζ που χαρίζει μια ελαφριά λάμψη. Έχει μια λεπτόρρευστη σύσταση και απλώνεται σαν νεράκι στο πρόσωπο. Βελτιώνει την όψη της επιδερμίδας αφήνοντας ταυτόχρονα μια διακριτική λάμψη. 



Primer Luminous Golden Rose

Μου αρέσει που αφήνει απαλό το δέρμα του προσώπου μου και βοηθάει στην καλύτερη εφαρμογή του foundation. Έχει μια υπέροχη, ελαφριά, μυρωδιά που προσωπικά μου βγάζει μια πολυτέλεια, σαν να χρησιμοποιώ ένα πολύ ακριβό προϊόν στο πρόσωπό μου. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως highlighter για ένα πολύ διακριτικά λαμπερό αποτέλεσμα. 




Longstay Liquid Matte Lipstick kissproof 


Και τελευταίο και πιο αγαπημένο είναι το Longstay Liquid Matte Lipstick στην απόχρωση 03. Νομίζω ότι για τη συγκεκριμένη σειρά Longstay δεν χρειάζονται και πολλές συστάσεις αφού έχουν συζητηθεί πολύ από τότε που κυκλοφόρησαν και όχι άδικα, καθώς πρόκειται για εκπληκτικά προϊόντα.Θεωρώ ότι το αποτέλεσμα που προσφέρουν είναι καταπληκτικό για την τόσο χαμηλή τιμή τους. 



Longstay Liquid Matte Lipstick Golden Rose 03

Έχω λατρέψει το συγκεκριμένο ματ κραγιόν, αρχικά για την ποιότητα του, η οποία μου χαρίζει σταθερό αποτέλεσμα έως και 8 ώρες (με φαγητό,ποτό κτλ) , αλλά και για την πανέμορφη απόχρωση του η οποία θα ήταν σίγουρα αυτή που θα πρότεινα πρώτη, αν μου ζητούσαν να διαλέξω μία από τις 17 αποχρώσεις της σειράς. Έχει μια πολύ όμορφη και προσεγμένη συσκευασία με βολικό απλικατέρ που κάνει πανεύκολη την εφαρμογή του κραγιόν στα χείλη, και υπέροχο άρωμα βανίλιας. Προσφέρει απόλυτη κάλυψη με ένα πέρασμα και αφήνει ματ αποτέλεσμα χωρίς όμως να ξηραίνει τα χείλη.




Τα προϊόντα που σας ανέφερα είναι όλα Paraben,Gluten
και Cruelty free 🐾
Μπορείτε να τα βρείτε στην ιστοσελίδα της εταιρείας www.londessa.gr και σε επιλεγμένα καταστήματα καλλυντικών.


Πείτε μου αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά 
και ποια είναι η δική σας άποψη;

⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻
Περισσότερες αναρτήσεις στην κατηγορία Review

Γίνε μέλος στο bl♡g μου

Ακολούθησε με στα social media
⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻

14 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο και χρήσιμο το ποστ σου!Θέλω πολύ να δοκιμάσω την bb cream και επειδή κι'γω έχω σταρένια επιδερμίδα θα δοκιμάσω το νούμερο 4,όπως πρότεινες!Τα lipsticks εννοείται πως είναι φοβερά για την τιμή και την ποιότητά τους,έχω αρκετές αποχρώσεις,αλλά θα τσεκάρω κάποια στιγμή και την αγαπημένη σου,φαίνεται υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που σε βοήθησα! Θα σου ταιριάξει σαν απόχρωση το 04 αφου είσαι σταρένια και το κραγιόν οπωσδήποτε να το δοκιμάσεις είναι ιδανικό για όλες τις ώρες θα το ευχαριστηθεις!
      Πολλά φιλιά ❣️❣️❣️

      Διαγραφή
  2. Που ωραίο review θα συμφωνήσω για την bb cream και για τα Matt liquid lipstick kissproof το primer δεν το έχω δοκιμάσει αλά πραγματικά με επίσες να το αγοράσω ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Περιμένω τις εντυπώσεις σου όταν το δοκιμάσεις!
      Φιλάκια 💕

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία ανάρτηση! Θέλω πολύ να δοκιμάσω τα liquid lipstick από Golden Rose, έχω ακούσει πολύ καλά λόγια :)

    Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη ότι θα τα λατρέψεις! Σε ευχαριστώ πολύ!
      Πολλά φιλιά 💖💗💟

      Διαγραφή
  4. Αγαπω την συγκεκριμενη εταιρια εχω δοκιμασει τα liquit lipstik και εχω ξετρελαθει.Ψαχνω και μια οικονομικη επιλογη σε primer και bb cream θα θελα να μου πεις αμα ειναι καλα και σε αποδοση.Πολυ ωραια η παρουσιαση παντως συνεχισε ετσι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Σε γενικές γραμμές και για την τιμή τους είναι πολύ καλά προϊόντα. Ειδικά την bb cream σου τη συστήνω ανεπιφύλακτα!
      Το primer θα σου δώσει μια καλή βάση και διάρκεια στο μακιγιάζ!
      Φιλάκια 😍😍😍

      Διαγραφή
  5. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από το Golden Rose, αλλά πραγματικά χρειάζεται, έχουν κάποια εκπληκτικά προϊόντα. Πρώτα στη λίστα μου: κραγιόν !! Xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ ότι πρέπει να ξεκινήσεις από τα κραγιόν!
      Πολλά φιλιά 💚💛💜

      Διαγραφή
  6. Όλες νομίζω αγαπάμε οτιδήποτε έχει να κάνει με τα χείλη από Golden Rose.
    Τα συγκεκριμένα προϊόντα για το πρόσωπο δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά νομίζω ήρθε η ώρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει να τα προσθέσεις στη συλλογή σου είναι καταπληκτικά προϊόντα 😍😘

      Διαγραφή
  7. Πώς την ζήλεψα αυτή την απόχρωση στο κραγιόν θα την πάρω κι εγώ! Απλώς θέλω να βρω ένα που να μην αφήνει και πολλά αποτυπώματα, ειναι λιγο δύσκολο αυτο γιατι όσο να ναι το κραγιον θα βγει κι εγω βάζω και αρκετα ενυδατικα απο κατω γιατι τα χειλη μου αφυδατωνονται. Πάντως στην golden rose γενικά λέω ναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ όμορφη απόχρωση και πολύ σταθερό .. θα το δοκιμάσεις και θα μου πεις. Φιλάκια 😻

      Διαγραφή