photo facebook_zpsnxsc1arf.png    photo instagram_zpspebpfdn1.png    photo twitter_zpsnujg9yn3.png    photo google_zpsbf7dg3b0.png    photo pinterest_zpsldny4jcn.png

Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2016

Φουρνάκι UV και Gel Lab Ημιμόνιμα Βερνίκια από eBay


Μου αρέσει πολύ να πειραματίζομαι με τα νύχια και η αγαπημένη μου ασχολία το τελευταίο διάστημα είναι το ημιμόνιμο μανικιούρ. Αν και δεν είμαι επαγγελματίας, παρακολουθώντας πολλά video με nail tutorials στο youtube, έχω μάθει αρκετά πράγματα και τα εφαρμόζω στα νύχια μου. Για πολύ καιρό φλέρταρα με την τεχνική του ημιμόνιμου και έτσι αποφάσισα να ξεκινήσω τη μικρή μου συλλογή.



Για το ξεκίνημα μου δεν ήθελα να επενδύσω σε ακριβές εταιρίες γιατί, όπως είπα και πριν, δεν είμαι επαγγελματίας και όλα αυτά θα προορίζονταν για προσωπική χρήση, αλλά και επειδή αν και μου φαινόταν απλή η διαδικασία δεν ήμουν 100% σίγουρη ότι θα καταφέρω να έχω ένα σωστό αποτέλεσμα στα νύχια μου. Στην αναζήτησή μου για τα υλικά και τον εξοπλισμό που θα χρειαζόμουν διαπίστωσα ότι δυστυχώς, σε ελληνικά e-shop δεν μπορούσα να βρω, σε αυτή την κατηγορία, κάτι οικονομικό και ταυτόχρονα ποιοτικό και σε αυτή την περίπτωση όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο αγαπημένο μου μαγαζάκι που λέγετε eBay.






Φουρνάκι UV 36W


Το απαραίτητο εργαλείο για να κάνεις ημιμόνιμο είναι το φουρνάκι νυχιών. Εγώ κατέληξα σε αυτό το UV 36W 220V που βρήκα στο eBay γύρω στα 12 € και δωρεάν έξοδα αποστολής. Το ίδιο φουρνάκι το συνάντησα σε ελληνικά e-shop ακόμα και στη διπλάσια τιμή.






Περιλαμβάνει 4 λάμπες UV των 9W η καθεμία και η βάση του αφαιρείται για να καθαρίζεται, αλλά και για να είναι εύκολη η αλλαγή των λαμπτήρων όταν χρειαστεί.



Έχει 2 διακόπτες έναν για συνεχή λειτουργία και έναν με χρονόμετρο 120 δευτερολέπτων, το χρόνο δηλαδή που χρειάζεται για να πολυμεριστεί το βερνίκι.


Το βρίσκετε εδώ σε λευκό και σε ροζ χρώμα και πρέπει να επιλέξετε EU PLUG για να σταλεί με ευρωπαϊκή πρίζα.












Gel Lab Ημιμόνιμα Βερνίκια



Τα βερνίκια με τα οποία αποφάσισα να ξεκινήσω τη συλλογή μου είναι από την Gel Lab. Τα βρήκα επίσης στο eBay και κατέληξα σε αυτά διαβάζοντας πολλές αξιολογήσεις από κοπέλες που τα δοκίμασαν και έμειναν ευχαριστημένες.




Τα πρώτα που παρήγγειλα ήταν τα
  • Base coat που είναι απαραίτητο βήμα στο ημιμόνιμο (εδώ
  • Foxy 1343 ένα όμορφο κόκκινο χρώμα(εδώ
  • Foxy 1346 ένα λευκό γαλακτερό που είναι τέλειο για βάση στο γαλλικό (εδώ)
Αφού τα δοκίμασα και αποδείχθηκαν, όπως θα δείτε παρακάτω, μεγάλη αξία, έκανα και δεύτερη παραγγελία και πήρα δύο βασικές αποχρώσεις που δεν θα μπορούσαν να λείπουν από τη συλλογή μου 

  • Foxy 1433 το καθαρό λευκό (ασβέστης)(εδώ
  • Foxy 1348 μαύρο χρώμα(εδώ)

Τα λευκά μπουκαλάκια είναι στα 15ml και το μαύρο που δυστυχώς δεν το βρήκα σε αυτή την ποσότητα, είναι στα 10ml.Είναι πολύ οικονομικά γύρω στα 2,5 € το καθένα και έχει πολλές αποχρώσεις, όλες πανέμορφες, που πραγματικά δεν ξέρεις ποιο να διαλέξεις.






Mild East Top Coat

Το μικρό μου “διαμαντάκι” όμως είναι αυτό το Top Coat. Επέλεξα να μην παραγγείλω το Top Coat της Gel Lab γιατί διάβασα τις καλύτερες κριτικές για αυτό της Mild East και μου άρεσε που είναι ένα non sticky coat δηλαδή δεν αφήνει κολλώδη ουσία την οποία πρέπει να αφαιρέσεις με καθαρό οινόπνευμα. Απλά το λάτρεψα για τη λάμψη που αφήνει και πιστεύω ότι έπαιξε σημαντικό ρόλο στην διάρκεια του αποτελέσματος. Αν ασχολείστε με ημιμόνιμο πραγματικά δοκιμάστε αυτό το Top Coat σας το συστήνω ανεπιφύλακτα. Το βρίσκετε εδώ.





Φυσικά για να κάνω review σε ένα προϊόν εννοείται ότι το έχω τεστάρει πρώτα. 



Χρησιμοποίησα το Base Coat και το Foxy 1343 της Gel Lab και το Top Coat από Mild East και όπως θα δείτε στις παρακάτω εικόνες είχα το μέγιστο αποτέλεσμα στα νύχια μου. 




Μετά από 2 εβδομάδες όπως βλέπετε το βερνίκι δεν είχε καμία φθορά και το αποτέλεσμα ήταν τόσο λαμπερό όσο και την πρώτη μέρα. Εγώ σε αυτό το σημείο ήμουν ήδη απόλυτα ικανοποιημένη και ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη για εμένα. Είπα όμως να τα αφήσω λίγες μέρες ακόμα για να δω πως θα πάει. 





Μετά από 22 μέρες οι φθορές ήταν ελάχιστες και πραγματικά δεν πίστευα ότι αυτά τα τόσο οικονομικά βερνίκια θα μου έδιναν τέτοιο αποτέλεσμα σε διάρκεια, λάμψη και αντοχή.



Πολύ σημαντικό επίσης ότι η αφαίρεση ήταν πολύ εύκολη και τα νύχια μου ήταν σε πολύ καλή κατάσταση. Είχα ανεβάσει μια φωτογραφία στο Instagram με το ασβέστιο που χρησιμοποίησα για να φροντίσω τα νύχια μου μετά την αφαίρεση του ημιμόνιμου. 


Όπως καταλαβαίνετε έμεινα πολύ ευχαριστημένη από τις επιλογές που έκανα και ανυπομονώ να δοκιμάσω και τις υπόλοιπες αποχρώσεις. 


Θα τα δοκιμάζατε?



⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻
Περισσότερες αναρτήσεις στην κατηγορία Nails

Γίνε μέλος στο bl♡g μου

Ακολούθησε με στα social media
⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻



10 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρίσκω!!! Μα είναι ερώτηση αυτη που κανείς στο τέλος;;; Έχω κατά-ψηθει, καλέ! Σούπερ και πλήρεις οι πληροφορίες σου, ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη και αναλυτική παρουσίαση! Ευχαριστούμε πολύ! Το αποτέλεσμα είναι πραγματικά τέλειο και η διάρκεια εντυπωσιακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωράιο και ενδοαφέρον post!!!Εντυπωσιάστηκα που κράτησε τόσο πολύ χωρίς να πάθει ΤΙΠΟΤΑ!!! Τέλειο!!!! Το ebay μας σώζει από πολλά, ελπίζω μόνο να μην ξανάρθουν τα capital controls χιχιχιχι...!!!!!! Δεν ξέρω αν θα τα αγόραζα γιατί αποφεύγω την ακτινοβολία (υπερβολική το ξέρω), όμως αξίζει και για μια στς τόσες!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα τον ίδιο προβληματισμό για την ακτινοβολία αλλά αυτό που κάνω είναι να βάζω αντηλιακό στα χέρια μου πριν ξεκινήσω τη διαδικασία για το ημιμόνιμο. Και για μια στις τόσες όπως λες αξίζει και με το παραπάνω!😘

      Διαγραφή
  4. Πολυ ωραιο ποστ! Και εγώ ψωνίζω αρκετά πράγματα απο ebay και αυτά τα βερνίκια φαίνονται φανταστικά!! Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό και χωρις καμια φθορα!

    Φιλια
    Γιωτα
    PinkDaisyLoves

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρίσκεις τα πάντα στο eBay!
      Αν κάνεις ημιμόνιμο γενικά, συμφέρει να ξεκινήσεις τη δική σου συλλογή και με τα συγκεκριμένα βερνίκια θα μείνεις απόλυτα ικανοποιημένη.
      💋

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα φίλη Μου! Πολυ ενδιαφερον το άρθρο σου.. και με βάση αυτό ήθελα να σε ρωτήσω για τα χρώματα του γαλλικού πως τα βρίσκεις στην αντίστοιχη μάρκα και αν γνωρίζεις πως μπορώ να αγοράσω κάποιο πακέτο με διάφορα βερνίκια για να μην τα διαλέγω ένα ένα... το προσπαθησα και βγαζει Ότι να 'ναι.. σε ευχαριστώ πολύ για το άρθρο σου και πάντα τέτοια ... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, σε ευχαριστώ πολύ!
      Τα χρώματα που χρησιμοποιώ εγώ για το γαλλικό είναι αυτά που αναφέρω στο post δηλαδή το Foxy 1346 (λευκό γαλακτερό για βάση) και το Foxy 1433 (το καθαρό λευκό,ασβέστης).
      Αν κάνεις αναζήτηση στο eBay για GEL LAB θα σου βγάλει διάφορους πωλητές, επιλέγεις κάποιον και στη λίστα ColorNo διαλέγεις τα χρώματα που σε ενδιαφέρουν και εκεί επίσης θα βρεις και πακέτα με διάφορα βερνίκια (Any 5-24 Colors)...

      Διαγραφή