photo facebook_zpsnxsc1arf.png    photo instagram_zpspebpfdn1.png    photo twitter_zpsnujg9yn3.png    photo google_zpsbf7dg3b0.png    photo pinterest_zpsldny4jcn.png

Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

Δείγματα και Travel size προϊόντα

Δείγματα


Τα δείγματα και τα travel size μας βοηθάνε να κάνουμε μια δοκιμή των προϊόντων που μας ενδιαφέρουν, ώστε να αποφύγουμε μια ''λάθος'' αγορά. Όταν θέλουμε π.χ. να αγοράσουμε ένα προϊόν μακιγιάζ θα θέλαμε να δούμε αν μας ταιριάζει η απόχρωση, αν έχει καλή απόδοση, διάρκεια κτλ., σε ένα προϊόν περιποίησης να σιγουρευτούμε αν είναι κατάλληλο για το δικό μας τύπο δέρματος, ακόμα και σε ένα άρωμα να τεστάρουμε τη διάρκειά του και να διαπιστώσουμε αν μας ταιριάζει. 
Ειδικά όταν πρόκειται για ένα ακριβό προϊόν, νομίζω ότι επιβάλλεται μια δοκιμή!

Η ποσότητα ενός travel size είναι πολύ μεγαλύτερη σε σχέση με ένα απλό δείγμα, η διαφορά όμως είναι ότι τα δείγματα παρέχονται δωρεάν.







Που τα βρίσκουμε? 

Θεωρητικά σε όλα τα σταντ των εταιρειών, σε καταστήματα καλλυντικών και στα φαρμακεία, θα πρέπει να υπάρχουν δωρεάν δείγματα από τα προϊόντα τους. Στην πράξη, τις περισσότερες φορές που ζητάς δείγμα, η απάντηση είναι ''δεν έχω αυτή τη στιγμή'', ή στην καλύτερη περίπτωση θα σου δώσουν μόνο αν πρόκειται για κάποιο καινούριο προϊόν που θέλουν να προωθήσουν.Τα travel size τα βρίσκουμε σε όλα τα καταστήματα.

Και στις online αγορές μη διστάσετε να ζητήσετε το δείγμα από το προϊόν που θα θέλατε να δοκιμάσετε. Προσωπικά τα περισσότερα δείγματα που έφτασαν στα χέρια μου ήταν από παραγγελίες που έκανα σε ηλεκτρονικά φαρμακεία και δεν χρειάστηκε καν να τα ζητήσω.

Πολύ συχνά τα περιοδικά δίνουν δώρο κάποιο προϊόν σε travel size αλλά και δείγματα. Ειδικά όταν πρόκειται για κάποιο high-end προϊόν, απλά τρέχουμε να προλάβουμε!

Βeauty box. Τα κουτιά ομορφιάς (Βeautytestbox, Cherrybox, Glowbox…) είναι επίσης μια καλή ευκαιρία να δοκιμάσουμε προϊόντα. Περιέχουν δείγματα και travel ή full size καλλυντικά, και η τιμή του κουτιού είναι πολύ χαμηλότερη, από το συνολικό κόστος των προϊόντων, που βρίσκονται μέσα σε αυτό.


travel size


travel size



Προσωπικά μου αρέσουν πολύ τα προϊόντα σε travel size γιατί

με βγάζουν ασπροπρόσωπη σε ταξίδια, αφού έχουν αρκετή ποσότητα για να βολευτώ, χωρίς να χρειάζεται να υπερφορτώσω το νεσεσέρ των καλλυντικών μου.

είναι ιδανικά για την τσάντα.

λατρεύω τις μίνι συσκευασίες τους και τις θεωρώ πολύ χαριτωμένες.

μου δίνουν την ευκαιρία να δοκιμάσω προϊόντα, που πολλές φορές η τιμή της κανονικής τους συσκευασίας είναι απαγορευτική για μένα.


***Το κραγιόν YSL που δείχνω στη φωτογραφία το έχει το Madame Figaro Ιανουαρίου 2016***




Εσείς δοκιμάζετε κάποιο προϊόν πριν το αγοράσετε?



⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻
Περισσότερες αναρτήσεις στην κατηγορία Tips

Γίνε μέλος στο bl♡g μου

Ακολούθησε με στα social media
⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻

22 σχόλια:

  1. Τα δείγματα σπάνια μου αρεσουν όταν είναι κάποια κρέμα. Μαρεσει όμως όταν είναι κάποιο foundation bb cc cream και πρόσφατα μάλιστα δοκιμασία μια cc σε δείγμα π ήθελα να αγοράσω κ με τη βοήθεια του δείγματος απέφυγαν μια αγορά γτ δεν ταίριαξε ωραία στο δέρμα μου. Τα ttavel size μ αρέσουν κ μένα πολύ γτ είναι πιο ικανοποιητική η δοκιμή και όντως βοηθάνε για κάποια εκδρομή ή για να ομορφαίνουν το μπανιο μ. Φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα δείγματα από κρέμες μου χρησιμεύουν σε περίπτωση που ξεμείνω από κρέμα ή για κάνα τριήμερο.Για foundation και εγώ πάντα δοκιμάζω πρώτα για να δω αν μου ταιριάζει η απόχρωση και αν έχει διάρκεια!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Εγώ λατρεύω τα δείγματα και τις μικρές συσκευασίες!!! Φιλία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά αγαπώ δειγματάκια και travel size προιόντα. Το θέμα είναι ότι δεν τα βρίσκεις εύκολα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα travel size τα βρίσκω πιο εύκολα στο ίντερνετ!
      Τα δείγματα πάντα "έχουν τελειώσει" ...

      Διαγραφή
  4. ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΡΑΜΕΛΛΑ ΜΟΥ!!!!!ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΑΖΩ, ΑΝ ΔΕΝ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΩ,ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΑΚΡΙΒΟ ΠΡΟΙΟΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΩ ΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ, ΑΝ ΜΟΥ ΤΥΧΕΙ ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΩ,ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ, ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά κάνεις! Δεν είναι εποχές για να πετάμε τα λεφτά μας.
      Σε Ευχαριστώ πολύ!! Καλό απόγευμα και σε σένα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ,ΠΑΡΕΛΕΙΨΑ ΠΡΙΝ ΝΑ ΣΕ ΣΥΓΧΑΡΩ ΓΙΑ ΤΟ ΒΛΟΚ ΣΟΥ, ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ, ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω ένα κουτί δείγματα με προϊόντα περιποίησης και έχω βάλει στόχο το 2016 να χρησιμοποιήσω τα μισά. Είναι αρκετά κουραστικό κι αρκετά "επικίνδυνο" για όσες έχουμε τάσεις ακμής..... Φιλιά κορίτσι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα,χρειάζεται μέτρο και στις δοκιμές γιατί δεν μας ταιριάζουν όλα...
      Φιλάκια :-)

      Διαγραφή
  7. Λατρεύω τα δείγματα!! Είμαι junkie, όποτε δίνει κάποιο περιοδικό ή εταιρίες σε μαγαζιά τρέχω κατευθείαν!

    Εύα x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και εγώ λατρευώ τα δείγματα γιατί σου δίνεται η ευκαιρία να δοκιμάσεις προιόντα πριν τα αγοράσεις! Τα μικρά δειγματάκια της Azade με κρέμες χεριών τις έχω και εγώ (τις αγόρασα απο HONDOS) και είναι πολύ βολικά, τα έχω παντα στη τσάντα μου! Ευχαριστούμε για το όμορφο ποστ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ έχω ξετρελαθεί μ'αυτό το καραμελένιο body lotion από την Azade θα δοκιμάσω σίγουρα και άλλα από αυτή τη σειρά.
      Σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Λατρευω τα δειγματα κυριως ομως απο αντηλιακες για να καταλαβω την υφη τους, απο BB/CC για να δω αν μου ταιριαζει το χρωμα τους, και φυσικα απο αρωματα. Τα μονα δειγματα που με μπερδευουν ειναι τα δειγματα αντιγηραντικης περιποιησης και περιποιησης ματιων. Με 1-2 εφαρμογες τι μπορει να καταλαβει κανεις; Τα travel size παντως ειναι η ιδανικη λυση γιατι μπορεις και να τεσταρεις ικανοποιητικα το προιον και να γλυτωσεις χωρο στο νεσεσερ του ταξιδιου. Πολυ ωραια αναρτηση! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα δεν μπορείς να δεις αποτελέσματα από ένα μόνο δείγμα, απλά έχεις μια πρώτη εντύπωση όσον αφορά την υφή, το άρωμα, το πόσο γρήγορα απορροφάται από το δέρμα κτλ.
      Γενικά και εγώ προτιμώ τα travel size.
      Σε ευχαριστώ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Πολύ ενδιαφέρον και ενημερωτικό ποστ :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπάμε travel size προϊόντα, καθώς είναι πολύ βολικά για ταξίδια, ιδιαίτερα για μένα καθώς ταξιδεύω αρκετά.Σε ευχαριστούμε πολύ γι΄ αυτό το πολύ ενδιαφέρον ποστ. Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή