photo facebook_zpsnxsc1arf.png    photo instagram_zpspebpfdn1.png    photo twitter_zpsnujg9yn3.png    photo google_zpsbf7dg3b0.png    photo pinterest_zpsldny4jcn.png

Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

Apivita Ενυδατική κρέμα χεριών με αλόη & μέλι


Apivita Ενυδατική κρέμα χεριών με αλόη & μέλι

Μέσα στα απαραίτητα προϊόντα περιποίησης ειδικά τώρα το χειμώνα, θα πρέπει να είναι μια ενυδατική κρέμα χεριών, καθώς τα χέρια μας εκτίθενται στις χαμηλές θερμοκρασίες.


Κατά καιρούς έχω δοκιμάσει διάφορες, ανάλογα με τις ανάγκες που έχει το δέρμα μου τη συγκεκριμένη περίοδο, αλλά και γιατί μου αρέσει να δοκιμάζω συνεχώς καινούρια προϊόντα. 

Η αγαπημένη μου αυτό το διάστημα είναι από την Αpivita μια εταιρεία που τα προϊόντα της δεν με έχουν απογοητεύσει ποτέ.Πρόκειται για την ενυδατική κρέμα χεριών με αλόη και μέλι η οποία αποτελείται από 98% φυσικά συστατικά όπως βούτυρο καριτέ, βούτυρο κακάο, φυσικά έλαια ελιάς και αβοκάντο αλλά και βιοτίνη, βιταμίνη Ε και προβιταμίνη B5 που συμβάλλουν στην ενδυνάμωση των νυχιών. Σε ένα προϊόν που χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση εκτιμώ πολύ να έχει όσο το δυνατόν περισσότερα φυσικά συστατικά.Απορροφάται αμέσως και διατηρεί τα χέρια ενυδατωμένα για πολλές ώρες.Το μόνο που δεν μου άρεσε σε αυτή τη κρέμα είναι το άρωμά της, η εταιρία το περιγράφει ως floral-fruity-woody, εγώ απλά θα πω ότι γενικά μου αρέσουν τα πιο γλυκά αρώματα. Είναι στα 50ml και η τιμή της είναι γύρω στα 5 ευρώ .



⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻
Περισσότερες αναρτήσεις στην κατηγορία Review

Γίνε μέλος στο bl♡g μου

Ακολούθησε με στα social media
⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου