photo facebook_zpsnxsc1arf.png    photo instagram_zpspebpfdn1.png    photo twitter_zpsnujg9yn3.png    photo google_zpsbf7dg3b0.png    photo pinterest_zpsldny4jcn.png

Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016

Shopping guide: Παλτό

Shopping guide: Παλτό
Όπως σας είπα και στην προηγούμενη ανάρτηση μου - Συμβουλές για σωστές αγορές - οι εκπτώσεις είναι μια καλή ευκαιρία να αποκτήσουμε κάποια βασικά και διαχρονικά κομμάτια . Ένα καλό παλτό είναι πάντα απαραίτητο και επειδή είναι μια σχετικά ακριβή αγορά, τώρα είναι μια καλή ευκαιρία να κάνουμε την έρευνά μας και να επενδύσουμε σε ένα κομμάτι που θα μας ζεσταίνει και θα απογειώσει το στυλ μας.
Κάποια από τα κριτήρια για την επιλογή του, είναι η γραμμή (ίσια η σε Α), το μάκρος και φυσικά το χρώμα του. Η πιο ασφαλής επιλογή είναι να διαλέξουμε ένα κλασικό χρώμα όπως μαύρο,γκρι,καφέ ή μπεζ.
Επίσης θα πρέπει να προσέξουμε να είναι στο σωστό μέγεθος. Να υπάρχει περιθώριο σε περίπτωση που θελήσουμε να φορέσουμε κάποιο χοντρό ρούχο από κάτω.

Έκανα μια ιντερνετική έρευνα για να πάρουμε μια ιδέα για το τι κυκλοφορεί στην αγορά αυτή τη στιγμή. Πάμε να δούμε τι ανακάλυψα:


Παλτό με μάλλινη σύνθεση και φερμουάρ-BSB

                Αριστερά:Μάλλινο ημίπαλτο-Celestino 

Δεξιά:Παλτό από soft ύφασμα με μεγάλα κουμπιά και ζώνη-Raxevsky

Παλτό με ζώνη στη μέση-Toi&moi


Burgundy Ημίπαλτο με κουμπιά-Matis

Παλτό με διπλή σειρά κουμπιών-Mango
 Άμμος & Καμηλό

Υπάρχουν πολλές επιλογές και το μόνο που χρειάζεται είναι να βρούμε αυτό που μας κολακεύει και ταιριάζει στο στυλ μας!



Για περισσότερες λεπτομέρειες και τιμές ακολουθούν τα αντίστοιχα link:




⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻
Περισσότερες αναρτήσεις στην κατηγορία Fashion

Γίνε μέλος στο bl♡g μου

Ακολούθησε με στα social media
⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻


5 σχόλια:

  1. Διάβαζα ότι το mocha caramel (τύπου nude-καφέ) είναι φέτος πολύ μόδα στα παλτό! Εμένα μου αρέσουν και τα γκρι και τα σκούρα μπλε! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ερωτεύτηκα αυτό το burgundy, σαν απόχρωση μου αρέσει πολύ! Γκρι και σκούρο μπλε θα επέλεγα και εγώ πολύ εύκολα!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Πολυ καλές πληροφορίες για τις εκπτώσεις.Παντα κοιτάω στις εκπτώσεις να εχω χρήματα και συνηθως τότε ξοδευω τα περισσότερα.Είναι εξυπνη επιλογη...Kissses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρα πολυ χρησιμο το αρθρο σε ευχαριστουμε πολυ!!
    ψαχνω σαν τρελη να προλαβω και τα κυα, να βρω εν απαλτο που να ειναι στυλατο, ζεστο και κομψο. βρηκα ενα παρομοια με το 3ο εδω https://www.notos.gr/gynaika/rouha/palto-boufan/palto/? και εεινα ευχαριστημενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή