photo facebook_zpsnxsc1arf.png    photo instagram_zpspebpfdn1.png    photo twitter_zpsnujg9yn3.png    photo google_zpsbf7dg3b0.png    photo pinterest_zpsldny4jcn.png

Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

Nail essentials



Τα όμορφα και περιποιημένα νύχια είναι σημαντικό κομμάτι στην εμφάνιση μας και λίγο πολύ όλες οι γυναίκες αναζητούμε εύκολους τρόπους για να τα φροντίζουμε μόνες μας στο σπίτι. Εννοείται ότι μια επαγγελματική περιποίηση δεν συγκρίνεται, αλλά όταν δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα με λίγη υπομονή και φαντασία μπορούμε να πετύχουμε ικανοποιητικά αποτελέσματα. Άλλωστε είναι μια πολύ δημιουργική και ευχάριστη διαδικασία!


Πάμε να δούμε κάποια εργαλεία και αξεσουάρ που χρησιμοποιώ εγώ και με έχουν διευκολύνει πολύ στην όλη διαδικασία!




Λίμες & Buffer

Λίμες & Buffer

Τις χρησιμοποιούμε για να δώσουμε σχήμα στα νύχια, να τα λειάνουμε και να τα γυαλίσουμε. Οι επιλογές είναι πολλές, χάρτινες, μεταλλικές, γυάλινες, για φυσικά η τεχνητά νύχια κτλ.Οι λίμες έχουν αριθμούς που δηλώνουν τη σκληρότητά τους δηλαδή πόσο άγρια, τραχιά είναι η επιφάνειά τους. Για τα τεχνητά νύχια π.χ. χρησιμοποιούμε πιο σκληρές λίμες απ’ ότι για τα φυσικά. 


Λίμες & Buffer

Προσωπικά χρησιμοποιώ συνήθως χάρτινες λίμες και σπάνια κάποια μεταλλική. Επίσης έχω πάντα ένα buffer για να καθαρίζω την επιφάνεια του νυχιού από λεκέδες που αφήνουν συνήθως τα σκουρόχρωμα βερνίκια, αλλά και μια λίμα τεσσάρων όψεων για λείανση και γυάλισμα.





Ψεύτικα νύχια 


Με σώζουν σε ειδικές περιστάσεις που θέλω άψογα νύχια γρήγορα και εύκολα.Και με τη συγκεκριμένη κόλλα έχω ενθουσιαστεί καθώς τα κρατάει στη θέση τους για τουλάχιστον μια εβδομάδα!




Πενσάκι για παρανυχίδες


Το σωστό είναι να μην κόβουμε τα πετσάκια, γιατί ο ρόλος τους είναι προστατευτικός και η αφαίρεσή τους επιτρέπει την εισχώρηση μικροβίων, με κίνδυνο να προκληθεί μόλυνση. Μπορούμε να τα ενυδατώνουμε με κάποιο λαδάκι, και να τα σπρώχνουμε απαλά με το ειδικό ξυλάκι.




Κόφτης ψεύτικων νυχιών


Πριν το αποκτήσω παιδευόμουν πολλή ώρα με τη λίμα για να τα φέρω στο μέγεθος που θέλω, καθώς με τον κλασικό νυχοκόπτη είναι δύσκολο να κόψεις τα ψεύτικα νύχια.Το θεωρώ απαραίτητο!



Πινέλα

Πινέλα

Υπάρχουν πινέλα σε διάφορα σχέδια και μεγέθη με τα οποία αν έχετε φαντασία και σταθερό χέρι μπορείτε να δημιουργήσετε μοναδικά και εντυπωσιακά σχέδια στα νύχια. Εγώ δεν τα καταφέρνω και πολύ καλά, γι 'αυτό και έχω καταφύγει σε πιο εύκολες λύσεις π.χ Striping Tape


Πινέλα

Από αυτά που έχω στην κατοχή μου, το σετάκι (αριστερά) από jumbo, είναι καλούτσικο και έχω καταφέρει να κάνω μερικά σχεδιάκια με αυτά, σε αντίθεση με το πινέλο της Avon που δεν κατάφερα να το χρησιμοποιήσω με τίποτα.




Dotting tool

Dotting tool

Για να δημιουργήσουμε πουά σχέδια και γενικά οποιοδήποτε σχέδιο με τελίτσες...





Για πιο εντυπωσιακό και λαμπερό αποτέλεσμα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε glitter, στρας κτλ. Με μέτρο όμως, για να μην δείξει πολύ βαρύ το αποτέλεσμα.

glitter στραςglitter στρας



glitter στρας

glitter στρας





Ταινίες για γαλλικό, αυτοκόλλητα & Striping Tape

Ταινίες για γαλλικό, αυτοκόλλητα & Striping Tape

Με αυτές τις ειδικές αυτοκόλλητες ταινίες το γαλλικό γίνεται παιχνιδάκι.Τα αυτοκόλλητα νυχιών τα βρίσκεται σε πάρα πολλά σχέδια και είναι ο πιο απλός τρόπος για να διακοσμήσετε τα νύχια σας.Για το πως χρησιμοποιώ την Striping Tape δείτε εδώ.




Αυτά ήταν τα δικά μου "απαραίτητα" για τα νύχια!

Περιμένω τις δικές σας προτάσεις!



⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻
Περισσότερες αναρτήσεις στην κατηγορία Nails

Γίνε μέλος στο bl♡g μου

Ακολούθησε με στα social media
⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻





16 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο και ενημερωτικό post! Η αλήθεια είναι πως μου λείπουν μερικά από αυτά, αλλά κι εγώ τα θεωρώ απαραίτητα.

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο το post! Ποτέ δεν με βόλεψαν τα ψεύτικα νύχια και προσπαθώ να φτιάχνω και να μεγαλώνω τα δικά μου! Με πινέλα, dotting tools, στρας, αυτοκόλλητα, λίμες και τα σχετικά έχω γεμίσει ένα τεράστιο νεσεσέρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρίνα μου!
      Αν έχεις γερά νύχια και καταφέρνεις να τα μεγαλώνεις είσαι από τις τυχερές!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. πολυ καλο άρθροο... γιατι και μένα μαρεσει να φτιάχνω τα νυχια μονη μου στο σπιτι.. και απο οτι βλεπω μου λυπουν κάποια σημαντικα εργαλεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο σου! Δυστυχώς δεν έχω ούτε τα μισά από αυτά και τα χρειάζομαι οπωσδήποτε! Φιλάκια κορίτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ κορίτσι μου! Αν σου αρέσει να πειραματιζεσαι με τα νύχια θα σε βοηθήσουν πολύ.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Όλα αυτά που είπες συν το top coat το θεωρώ βασικό, όχι μόνο για την προστασία του νυχιού αλλά και για να κολλάμε ορισμένα σχεδιάκια και να σταθεροποιούμε το αποτέλεσμα!!!!! Ξετρελαίνομαι για όλα αυτά τα στρασάκια κτλ... Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ βασικό και απαραίτητο ένα καλό top coat συμφωνώ!!
      Πολλά φιλιά στρουμφιτα μου!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο Post και βοηθητικό για όσες κοπέλες δεν ξέρουν... !!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. einai ola toso xrhsima! emena pou dn pianei omws to xeri m ta exw parathsei k kanw hmimonimo :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη ανακάλυψη το ημιμόνιμο, έχει σώσει κόσμο!!!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. όλα χρησιμα και διευκολύνουν την ζωή μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτά και καταφέρνουμε να κάνουμε καμιά τσαχπινιά στα νύχια μας :)
      Φιλιά!

      Διαγραφή