photo facebook_zpsnxsc1arf.png    photo instagram_zpspebpfdn1.png    photo twitter_zpsnujg9yn3.png    photo google_zpsbf7dg3b0.png    photo pinterest_zpsldny4jcn.png

Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2016

Πρεσβευτής Επιθυμιών Project Lenor Unstoppables




Το epithimies.gr είναι από τα λίγα site στα οποία είμαι ενεργό μέλος γιατί έχει τον τρόπο να μου κρατάει ζωντανό το ενδιαφέρον και χαίρομαι να επισκέπτομαι πολύ συχνά. Αρχικά με ενδιαφέρει η θεματολογία του καθώς ανακαλύπτω συνεχώς ιδέες και συμβουλές για διαφορά ζητήματα που με απασχολούν στην καθημερινότητά μου, αλλά επίσης μου παρέχει αποκλειστικές προσφορές, κουπόνια για τις αγορές μου, δωρεάν δείγματα και τη δυνατότητα να συμμετέχω σε διαγωνισμούς για αγαπημένα προϊόντα της P&G.Μέσα σε όλα αυτά, πρόσφατα ανακάλυψα και ένα ακόμα προνόμιο του να είμαι μέλος των επιθυμιών και δεν είναι άλλο από τη δυνατότητα να δοκιμάζω πρώτη, χωρίς κανένα κόστος, νέα προϊόντα και να μοιράζομαι αυτή την εμπειρία με μια τεράστια ομάδα συνδοκιμαστών. Να ανήκω δηλαδή στην ομάδα των Πρεσβευτών Επιθυμιών. 



Για να γίνεις Πρεσβευτής επιθυμιών η διαδικασία είναι πολύ απλή. Το μόνο που χρειάζεται είναι να είσαι μέλος ή αν δεν είσαι να κάνεις την εγγραφή σου στο epithimies.gr και στη συνέχεια κάνεις την εγγραφή σου και ως Πρεσβευτής για να δηλώσεις ότι ενδιαφέρεσαι να συμμετέχεις στα Project της ομάδας. Μόλις ανακοινωθεί ένα νέο Project για κάποιο καινούριο προϊόν σε ενημερώνουν μέσω email και αν ενδιαφέρεσαι κάνεις την αίτηση σου. Αν επιλεγείς παραλαμβάνεις μέσα σε λίγες μέρες το πακέτο πρεσβευτή με όλα όσα χρειάζεσαι για να λάβεις δράση στο συγκεκριμένο Project. 



Έτσι και εγώ πριν από λίγο καιρό ενημερώθηκα ότι ανήκω στην ομάδα των 2000 Πρεσβευτών που θα δοκιμάσουν πρώτοι το ενισχυτικό άρωμα ρούχων Lenor Unstoppables. 
Ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη για εμένα και ανυπομονούσα να παραλάβω το πακέτο μου και να ξεκινήσω τις δοκιμές!


Το πακέτο που παρέλαβα περιείχε 1 κανονική συσκευασία Lenor Unstoppables Fresh για εμένα αλλά και 20 δείγματα για να μοιράσω σε γνωστούς, φίλους και συγγενείς.Επίσης συνοδευόταν από τον οδηγό του Project με όλες τις χρήσιμες πληροφορίες για τη δράση των Πρεσβευτών καθώς και τα Φύλλα Έρευνας Αγοράς, τα οποία συμπληρώνονται ανώνυμα από όσους δοκιμάσουν το προϊόν και εμείς ως πρεσβευτές, μεταφέρουμε μέσω του προσωπικού μας λογαριασμού, τις εντυπώσεις τους. 





Lenor Unstoppables



Το ενισχυτικό άρωμα ρούχων Lenor Unstoppables, είναι ένα ξεχωριστό προϊόν, αποτελείται από μικρές αρωματικές πέρλες που τοποθετούνται απευθείας στον κάδο του πλυντηρίου και χαρίζουν ένα έντονο άρωμα με μεγάλη διάρκεια στα ρούχα σας.



Δεν περιέχει μαλακτικούς παράγοντες γι’ αυτό και ΔΕΝ αντικαθιστά το μαλακτικό. 


Είναι κατάλληλο για όλα τα υφάσματα που μπορούν να πλυθούν στο πλυντήριο. 

Περιέχει έως και 9 φορές περισσότερο συμπυκνωμένο άρωμα σε σχέση με τα υγρά μαλακτικά. 

Υπόσχεται διάρκεια έως και 12 εβδομάδες για τα ρούχα που θα βρίσκονται στη ντουλάπα σας. Το πείραμα των 12 εβδομάδων μπορείτε να το κάνετε σε κάποιο ρούχο που θα φυλάξετε στη ντουλάπα σας για αρκετό καιρό χωρίς να το φορέσετε και έτσι μπορείτε να διαπιστώσετε τη μεγάλη διάρκεια που υπόσχεται το Lenor Unstoppables.



Πως χρησιμοποιείται


¹Βάζουμε την ποσότητα που θέλουμε (μισό καπάκι είναι ιδανικό) απευθείας στον κάδο του πλυντηρίου.

²Τοποθετούμε τα ρούχα 

³Τέλος προσθέτουμε το απορρυπαντικό και το μαλακτικό.





Κυκλοφορεί σε τρία διαφορετικά αρώματα 





Unstoppables Fresh θυμίζει λεπτή αύρα θάλασσας με αναζωογονητικό άρωμα πράσινου κίτρου και γλυκιές νότες σαπουνιού.










Unstoppables Bliss ένα φρουτώδες-λουλουδένιο μείγμα, από κόκκινα μούρα, γιασεμί και νότες ροδάκινου.










Unstoppables Lavish συνδυάζει ροδάκινο και κρεμώδη βανίλια με πινελιές καραμέλας και αισθησιακού κόκκινου τριαντάφυλλου












Οι εντυπώσεις μου από το νέο αυτό προϊόν είναι πολύ θετικές. Δεν είχα δοκιμάσει ξανά κάποιο ενισχυτικό αρώματος και πραγματικά είχα μεγάλη περιέργεια για το αποτέλεσμα που θα προσφέρει στα ρούχα μου. Από τη Lenor χρησιμοποιώ πολλά χρόνια τα μαλακτικά και έχω μείνει αρκετά ευχαριστημένη.Θεωρώ ότι έχουν απίστευτες μυρωδιές και μεγάλη ποικιλία που δεν ξέρεις ποιο να διαλέξεις, γι’ αυτό και ήμουν σίγουρη ότι θα μείνω ικανοποιημένη και από το Unstoppables. Όλοι θέλουμε να μυρίζουν όμορφα τα ρούχα μας και πολλές φορές επιλέγουμε με ενθουσιασμό ένα απορρυπαντικό ή μαλακτικό με υπέροχο άρωμα το οποίο ευχόμαστε να διαρκέσει μέχρι την επόμενη πλύση, όμως στην πορεία διαπιστώνουμε ότι εξασθενεί γρήγορα και απογοητευόμαστε.



Καταρχήν με το που ανοίγω το μπουκαλάκι είναι τόσο έντονο το άρωμα και η φρεσκάδα που αναδύει που δεν συγκρίνετε με κανένα απορρυπαντικό η μαλακτικό που έχω χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα. Τις πρώτες φορές που χρησιμοποιούσα το Lenor Unstoppables έβαζα μεγάλη ποσότητα από το προϊόν και πραγματικά δεν άντεχα την τόσo έντονη μυρωδιά που άφηνε στο χώρο, καθώς τώρα το χειμώνα αναγκάζομαι πολλές φορές να απλώνω τα ρούχα μέσα στο σπίτι. Συνειδητοποίησα ότι με μια μικρή ποσότητα έχω το ιδανικό αποτέλεσμα οπότε είναι ένα προϊόν που συμφέρει γιατί θα διαρκέσει για πολλές πλύσεις. Σίγουρα μυρίζει πολύ πιο έντονα από ένα μαλακτικό και η διάρκειά του είναι πολύ ικανοποιητική ειδικά στα πιο χουχουλιάρικα ρούχα που "ρουφάνε" περισσότερο τις μυρωδιές.


Η εταιρία προτείνει για κάθε Unstoppables να χρησιμοποιείς συνδυαστικά και συγκεκριμένο μαλακτικό της Lenor για να δημιουργήσεις ένα μοναδικό άρωμα


Π.χ. για το Unstoppables Fresh που έχω εγώ ο ιδανικός συνδυασμός είναι με το μαλακτικό της Lenor που είναι με ορχιδέα και βανίλια (το χρυσό). Παρόλο που το συγκεκριμένο μαλακτικό είναι μακράν το αγαπημένο μου, έτυχε αυτή την περίοδο να προσπαθώ να τελειώσω ένα άλλο και έτσι δεν δοκίμασα αυτό το συνδυασμό, σίγουρα όμως μελλοντικά θα το κάνω αφού από την εμπειρία άλλων πρεσβευτών που δοκίμασαν το συγκεκριμένο συνδυασμό διαπιστώθηκε ότι προκύπτει ένα υπέροχο άρωμα! Με τον τυχαίο συνδυασμό που έκανα εγώ, διαπίστωσα ότι μου "ακυρώνει" τη μυρωδιά του μαλακτικού, γιατί υπερισχύει ξεκάθαρα το άρωμα του ενισχυτικού. 









Φυσικά ένα τόσο έντονο και υπέροχο άρωμα δεν γινόταν να μην το εκμεταλλευτώ και με άλλους τρόπους. Έβαλα λοιπόν λίγες αρωματικές πέρλες σε ένα πουγκάκι και πραγματικά μοσχομύρισε η ντουλάπα μου!




Αν θα το αγόραζα; 
Ναι! 
Θα ήθελα να δοκιμάσω και τα άλλα δύο αρώματα καθώς και όλους τους 
προτεινόμενους συνδυασμούς.
Εσείς;

⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻
Περισσότερες αναρτήσεις στην κατηγορία Tips

Γίνε μέλος στο bl♡g μου

Ακολούθησε με στα social media

⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου