photo facebook_zpsnxsc1arf.png    photo instagram_zpspebpfdn1.png    photo twitter_zpsnujg9yn3.png    photo google_zpsbf7dg3b0.png    photo pinterest_zpsldny4jcn.png

Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017

BIOLIQ Καθαρισμός και Εντατική Αναδόμηση προσώπου


H BIOLIQ είναι η ολοκληρωμένη, επαγγελματική σειρά δερμοκαλλυντικών, για την καθημερινή περιποίηση προσώπου και σώματος. Η σύνθεση των προϊόντων της, βασίζεται σε φυτικά και συμπυκνωμένα ενεργά συστατικά, που λαμβάνονται μέσω μεθόδων εκχύλισης, που εγγυώνται την διατήρηση των μοναδικών ιδιοτήτων τους. Η βάση των προϊόντων, είναι το εκχύλισμα Γαϊδουράγκαθου (Onopordum Acanthium) με τις ιδιαιτέρως αναγεννητικές του ιδιότητες. Τα αρώματα αναδίδουν την φιλοσοφία της σειράς: εξαιρετικά ευχάριστα αλλά πάντοτε ανάλαφρα, αντιπροσωπεύουν την ήπια αλλά αποτελεσματική δράση των φυτικών συστατικών και των συνθέσεων.


Σε αυτή την ανάρτηση θέλω να σας μιλήσω για δύο προϊόντα, που δοκίμασα και ξεχώρισα, από τη συγκεκριμένη εταιρία. Πάμε να τα δούμε…


BIOLIQ CLEAN Υγρό Καθαρισμού (200ml)

Τα νεράκια Micellar έχουν αποτελέσει τα τελευταία χρόνια μεγάλο trend στην κατηγορία της περιποίησης και πιο συγκεκριμένα στην αφαίρεση του μακιγιάζ και τον καθαρισμό του προσώπου. Έχουμε δει πολλά στο εμπόριο, κάποια από αυτά ξεχώρισαν και κάποια όχι.

Το Bioliq Clean είναι ένα από αυτά που ξεχώρισα, εγώ προσωπικά, καθώς είναι αναμφισβήτητα, από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει.

Είναι ένα υγρό διάλυμα καθαρισμού με μικκύλια, για ήπιο καθαρισμό του προσώπου, των ματιών και των χειλιών, ακόμη και για την αφαίρεση αδιάβροχου makeup, χωρίς να χρειάζεται επαναληπτικό τρίψιμο. Περιέχει προβιταμίνη Β5 (Dexpanthenol) και ενυδατικά συστατικά, που εξασφαλίζουν άμεση ενυδάτωση. Δεν περιέχει parabens και είναι κατάλληλο και για ευαίσθητα δέρματα.

  • Αφαιρεί εύκολα το μακιγιάζ, αφήνοντας απαλή και ενυδατωμένη την επιδερμίδα, χωρίς να ‘’τραβάει’’ στα πιο ξηρά σημεία του προσώπου μου. 
  • Το συστήνω σε όσες έχετε ευαίσθητα μάτια, όπως εγώ, καθώς δεν μου προκαλεί κανέναν ερεθισμό.
  • Απολαμβάνω τη δροσερή αίσθηση που μου προσφέρει και το υπέροχο διακριτικό άρωμα που μένει στο πρόσωπό μου.
  • Η ποσότητα που χρειάζομαι, για την αφαίρεση του καθημερινού μου μακιγιάζ, είναι λίγη και παρόλο που το χρησιμοποιώ ασταμάτητα εδώ και 3 μήνες, όπως βλέπετε έχει ακόμα αρκετό, οπότε θεωρώ ότι είναι ένα προϊόν που συμφέρει.
  • Ένα ακόμη συν και για την όμορφη διάφανη συσκευασία, με πρακτικό press καπάκι, που το κάνει πολύ εύχρηστο.



BIOLIQ 35+ Κρέμα Νυκτός για Εντατική Αναδόμηση (50ml)


Στη Bioliq βρίσκουμε μια ποικιλία προϊόντων περιποίησης προσώπου, τα οποία είναι χωρισμένα σε κατηγορίες, ανάλογα με την ηλικία, έτσι ώστε να επιλέξουμε εύκολα την κατάλληλη για εμάς σειρά.


Έτσι έχουμε 

την 25+ σειρά για άριστη ενυδάτωση και εντατική θεραπεία της επιδερμίδας του προσώπου, 

την 35+ για αποτροπή πρόωρης γήρανσης και εξομάλυνση των πρώτων ρυτίδων, 
την 45+ για σημαντικό περιορισμό ρυτίδων, βελτιωμένη πυκνότητα και σύσφιξη της επιδερμίδας,
και την 55+ σειρά η οποία προσφέρει αναδόμηση, lifting και αναζωογοννητικό αποτέλεσμα, καθώς και μείωση των χαρακτηριστικών της γήρανσης του δέρματος.


Εγώ που βρίσκομαι ακριβώς στη μέση των 25-35 επέλεξα ένα προϊόν από τη σειρά 35+ γιατί ήθελα κάτι πιο δραστικό για την βραδινή μου περιποίηση. Διάλεξα λοιπόν την κρέμα νυκτός για Εντατική Αναδόμηση με έλαιο καρπού Μακαντέμια (Macadamia Integrifolia). 

Το έλαιο Macadamia προσφέρει ισχυρή θρεπτική δράση και ενυδάτωση στο δέρμα. Χάρη στην υψηλή περιεκτικότητα Ω-7 παλμιτολεϊκού οξέως απορροφάται άριστα από το δέρμα, επιτρέποντας την ενίσχυση και την αναγέννηση του δέρματος κατά την διάρκεια της νύκτας. Επιπλέον, χάρη στις στοχευμένες ινοβλάστες, η κρέμα αυτή εξομαλύνει σημαντικά τις γραμμώσεις των εκφράσεων του προσώπου και βελτιώνει την κατάσταση του δέρματος, αναπληρώνοντας την ελαστικότητα και την απαλότητά του. 

  • Την πρώτη φορά που εφάρμοσα την κρέμα στο πρόσωπο μου, αρχικά ερωτεύτηκα το άρωμά της. Νομίζω δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ ως τώρα κρέμα προσώπου με πιο υπέροχο άρωμα! 
  • Είναι μια ελαφριά, λεπτόρρευστη, σύνθεση που απλώνεται σαν νεράκι στο πρόσωπο και προσφέρει μια αίσθηση δροσιάς και αναζωογόνησης. 
  • Απορροφάται αμέσως από το δέρμα και δεν αφήνει ίχνος λιπαρότητας. 
  • Λόγω της σύστασής της, χρειάζεται μια μικρή ποσότητα για να καλύψει πρόσωπο και λαιμό. 
  • Αφήνει ένα βελούδινο στρώμα στην επιδερμίδα του προσώπου και μου χαρίζει αίσθηση πολυτέλειας. 
  • Την χρησιμοποιώ πάντα μετά τον βραδινό καθαρισμό του προσώπου μου και το πρωί το δέρμα μου δείχνει φρέσκο και λαμπερό. 



Όπως καταλάβατε είναι δύο προϊόντα που ξεχώρισα και αγάπησα και φυσικά, σας τα συστήνω ανεπιφύλακτα. 



Μπορείτε να τα βρείτε σε φαρμακεία -> Δείτε εδώ τη λίστα



Αλλά και στο eshop της Bioliq -> εδώ





Όπως πάντα ανυπομονώ για τα σχόλια σας και αν έχετε δοκιμάσει προϊόντα Bioliq θα χαρώ να δω και τις δικές σας προτάσεις!








⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻
Περισσότερες αναρτήσεις στην κατηγορία Review

Γίνε μέλος στο bl♡g μου

Ακολούθησε με στα social media
⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου