photo facebook_zpsnxsc1arf.png    photo instagram_zpspebpfdn1.png    photo twitter_zpsnujg9yn3.png    photo google_zpsbf7dg3b0.png    photo pinterest_zpsldny4jcn.png

Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2017

Τα 16 αγαπημένα του 2016


Στην πρώτη ανάρτηση για το νέο έτος θέλω να κάνουμε μαζί ένα flashback και να δούμε τα προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο και ξεχώρισα μέσα στο 2016.Ήταν μια έντονη χρονιά για εμένα,με πολλές αλλαγές, αλλά σε γενικές γραμμές ήταν μια καλή χρονιά.

💗Εύχομαι για το 2017, Υγεία, Αγάπη και Ευτυχία. 💗


Πάμε να δούμε τα αγαπημένα προϊόντα για τη χρονιά που μας πέρασε. Θα τα χωρίσω σε κατηγορίες, μακιγιάζ, περιποίηση, νύχια, το αγαπημένο μου άρωμα αλλά και 2 συσκευές που χρησιμοποίησα πολύ το 2016.



Στο μακιγιάζ των ματιών, προτιμώ τις γήινες αποχρώσεις και η Lightly Toasted παλέτα της W7, με κάλυψε σε όλες τις περιστάσεις. Για την τιμή της είναι μια καλή επιλογή. Review & SwatcesW7 In The Buff Lightly Toasted Eye Colour Palette


Ένα προϊόν από The Balm που αγάπησα και χρησιμοποιώ καθημερινά από τότε που το απέκτησα. Είναι ένα λιπαρό concealer με πολύ καλή κάλυψη και διάρκεια. Review ➪ TimeBalm Concealer by The Balm


Η πούδρα της Dido είναι ένα προϊόν που αγαπώ και χρησιμοποιώ τα τελευταία χρόνια. Αξίζει πολύ περισσότερο από την πολύ χαμηλή τιμή της.


Μια πανέμορφη απόχρωση ιδανική για φθινόπωρο-χειμώνα το Sugar Plum Fairy από Wet n Wild



Άλλη μια καλή και οικονομική επιλογή τα lip liners της essence, τα χρησιμοποίησα πολύ μέσα στο 2016. Η αγαπημένη μου απόχρωση το 15 Honey Berry.




Μακιγιάζ χωρίς τα σωστά εργαλεία δεν γίνεται…Τα πινέλα της Miomare μου έλυσαν τα χέρια και ήταν μια από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει. Review ➪ Πινέλα μακιγιάζ e.l.f., ecotools, miomare


⭖  ⭖  ⭖  ⭖



Ο Φυσικός Αφρός Καθαρισμού Προσώπου με Dictamelia, πράσινο τσάι και αλόη από την Bioselect είναι ένα καταπληκτικό προϊόν και το χρησιμοποιώ πρωί και βράδυ για τον καθαρισμό του προσώπου. Review ➪ BIOselect Καθαρισμός και Απολέπιση Προσώπου

To Lipcare με πρόπολη για την ενυδάτωση των χειλιών από την MyBee έχει γίνει προέκταση του χεριού μου. Review ➪ MyBee Φυσικά καλλυντικά με πρόπολη

Το λαδάκι αυτό μου επιβεβαίωσε όλα τα θετικά που διάβαζα για το έλαιο αργκάν. Το έχω λίγο καιρό στη συλλογή μου όμως το έχω λατρέψει ήδη. Ο λόγος για το Argan oil with Musk από την ελληνική εταιρεία Γεωποιείν. Θα ανέβει σύντομα αναλυτικό Review. 

Η Lavera είναι μια αγαπημένη εταιρεία βιολογικών καλλυντικών και η Basis Sensitiv προστατεύει και ενυδατώνει τα ευαίσθητα χέρια μου. Review ➪ Lavera #handmate Νέα σειρά περιποίησης χεριών




Ένα προϊόν που αγοράζω ξανά και ξανά είναι το ντεμακιγιάζ ματιών της L'oreal σας είχα μιλήσει γι'αυτό και στο Empties #2 post. Είναι από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει και δύσκολα θα αναζητήσω κάτι άλλο.


Με -5 βαθμούς εκεί έξω είναι λίγο περίεργο να γράφω για ένα αντηλιακό, αλλά, όπως είπα, κάνουμε flashback σε αυτό το post. To καλοκαίρι του 2016 λάτρεψα το υπέροχο εξωτικό άρωμα του Soleil des Iles.


⭖ ⭖ ⭖ ⭖


Έκανα ένα ξεκαθάρισμα(Empties #4 Perfume edition) και ξεφορτώθηκα τα μισοτελειωμένα μπουκαλάκια, από τις εποχές που δοκίμαζα αρκετά αρώματα και μου άρεσε να αλλάζω συχνά. Έχω καταλήξει στο "ένα και καλό" και δεν είναι άλλο από το Ultraviolet. Ήταν, είναι και θα είναι το αγαπημένο μου.


⭖ ⭖ ⭖ ⭖


Το ημιμόνιμο μανικιούρ ήταν ένα τόλμημα που με ενθουσίασε πολύ μέσα στη χρονιά που μας πέρασε και το top coat της mild east είναι το μαγικό προϊόν που μου χαρίζει απίστευτη λάμψη και διάρκεια στο αποτέλεσμα. Review ➪ Φουρνάκι UV και Gel Lab Ημιμόνιμα Βερνίκια από eBay



⭖ ⭖ ⭖ ⭖




Δύο συσκευές που πήραν φωτιά, ευτυχώς όχι κυριολεκτικά, μέσα στο 2016 είναι η ισιωτική μαλλιών που δουλεύει για εμένα ασταμάτητα από τότε που την απέκτησα, και παρόλο που ξέρω ότι δεν είναι και ότι καλύτερο για τα μαλλιά μου, δεν μπορώ να την αποχωριστώ, και το φουρνάκι UV που είναι απαραίτητο για το ημιμόνιμο μανικιούρ.




Αυτά ήταν τα 16 αγαπημένα του 2016 και όπως πάντα περιμένω τα σχόλιά σας!

⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻

Ακολούθησε με στα social media
⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻⎻

4 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα απο αυτά τα προϊόντα αλλά κάποιες απο αυτές τις εταιρίες τις προτιμώ πολύ τελευταία!!!!!! Ωραία ανάρτηση!!! Καλή χρονιά και οτι επιθυμείς για το 2017!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ κορίτσι μου!
      Καλή χρονιά να έχουμε με Υγεία και Αγάπη 💕

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία ανάρτηση! Καλή χρονιά κορίτσι !!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή